ES | EU | EN

JMI

Gosari Osasuntsua

2011-2012 ikasturtean, Zumarragako Osasun Zentroak bultzatuta, Urretxu eta Zumarragako ikastetxeak eta herriotako hainbat eragile elkarlanean hasi ginen bi herriotako nerabeengan ohitura osasuntsuak bultzatzeko asmoz.

Helburu nagusi honen barruan, gaur, abenduak 1, DBH 1eko ikasleekin "GOSARI OSASUNTSUA” izeneko jarduera gauzatu dugu. Ikasleek ikastetxean gosaldu dute eta eguneko otordurik garrantsuenetariko bat nola egin azaldu zaie.

Ikasturteko lehen elurtea

Azaroak 25

Azaroaren 25ean genero indarkeriaren aurkako eguna aldarrikatu dugu gaur gure institutuan.

Agenda 21 batzordea

Azkenik osatu da aurtengo Agenda 21eko "Ingurumen Batzordea".

Gela bakoitzeko ordezkari bat izateaz gain ikastetxeko zenbait irakaslek ere parte hartuko dugu.

Aurtengoan "Lurzorua" izango da landuko dugun gaia.

Bestalde hemen doakizue iazko ikasturte amaieran klima aldaketaren inguruan bailarako hainbat ikasleren laguntzaz sortutako ikus-entzunezkoa."

Irimo eta zazpi puntak

Urriaren 27an, 3.DBHko ikasleekin, Irimo eta zazpi puntetara joan ginen.

Ibilbideaz gozatu genuen eta oso goiz polita pasatu genuen.

El instituto Joxe Mari Iparragirre

J.M. Iparragirre Institutuan 40 urte baino gehiago daramagu eskualdeko Bigarren Hezkuntzako erreferente bezala.

Gure helburuak Hezkuntza Proiektuko hiru lerro nagusietan jasotzen ditugu:

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA:
Hezkuntza gaitasun eta gaitasun profesionalak landu gure ikasleekin. Teknologia berriak geletan. Ikastetxeak 2009.ean IKTko heldutasun 2. maila lortu zuen. Zientzia hezkuntza proiektua esperimentazioa da helburu. Ingelesez ahozko erabilera indartu: maila guztietan elkarrizketarako laguntzailearekin eta DBHko 4. mailako ikasleei uztailean ikastaroak eskainiz.

GIZA BALIOEN HEZKUNTZA:
Giza balioak landu, aniztasunean hezi, bizikidetza errespetatu Jokabide demokratikoak bultzatu. Bizikidetzarako plana. Ingurumenari zor diogun begirunea sustatu. A21eko plana.

EUSKAL GIZARTEAK HEZKUNTZAREN GORDAILU GISA DITUEN IDEIEN ETA ITXAROPENEN ADIERAZPENA:
Hizkuntza eta kultura aniztasunean hezi. Euskal kulturaren sustapen eta normalkuntzarekin konpromezuak bete. Normalkuntzarako plana.

Badakizue non gauden: leku lasai eta atseginean; herritik gertu eta errealitateari erreparatuz beti hobetzeko asmoz.
Laster arte.

Institutuko klaustroa, ikasleak, gurasoak eta beste langileak.

2018/01/07
Al As Az Og Or Lr Ig
2018/01/07 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Bidegurutze