ES | EU | EN

JMI

Odol emaileen hitzaldia

Gaurkoan Sabin Urcelay medikuaren hitzaldia jaso dugu, bera "Gipuzkoako Odol Emaileen Elkarteko" langilea izateaz gain bolondres ere bada bertan.

Elkartearen historiaren eta egunerokoaren berri emateaz gain, odol emaileen ezaugarriez eta odol emaile izatearen garrantziaz ere aritu zaigu.

Beraz, ikastexeak eskola komunitate osoa animatzen du odol emaile egitera.

https://www.gipuzkoasolidarioa.info/gipuzkoakoodolemaileak/ .

Erreka eguna

Larunbatean, irailaren 30ean Zumarraga eta Urretxuko "Erreka Eguna" ospatu zen. Egunari goizeko 10:30etan eman zitzaion hasiera eta eguerdi aldera amaitu zen.

Bertaratu ziren herritarrek Urola errekaren inguruko zabor bilketa egin zuten, hala nola; elektrizitate kableak, adreilu zatiak, plastiko zatiak, metal zatiak, kristalezko botilak, .... biltzeaz gain bizikleta bat ere jaso zuten.

Hondakin guzti hauek biodegradagarriak ez direnez ingurune naturala kaltetu nahi ez bada jaso egin behar dira, beraz ZORIONAK bertan parte hartu zenuten guztiei eta bereziki gure ikasle den CAISEN XUni ere erakutsi duen borondateagatik.

Zarautzera Surf egitera

Urtero bezala, irailak 26an 1.mailako batxilergoko ikasleekin Zarautzera joan ginen, Surf hastapen ikastaroa egitera.

Eguraldi ona eta itsasoak lagunduta ikasleek primeran pasa zuten.

Irimora igoera

Irailak 25ean, DBH 1. mailako ikasleekin Irimo mendira irteeera egin genuen. Gurpiltrek by Kemen kirol egokitu elkarteak bere borondatez lagundu zigun, behar bereziak dituen ikasle bat gurutzeraino eramanez.

Oso ibilbide polita izan zen eta ikasleek disfrutatu zuten.

Argazkiak ikusteko egin klik hemen.

2017-18 ikasturte hasiera

Gaur goizeko 10:30 etan 2017-18 ikasturteari hasiera eman diogu DBHko ikasle eta irakasleen aurkezpenarekin.

Ondoren goizeko 11:00etan Batxilergo eta Heziketa Zikloko ikasleen ta irakaseen txanda izan da.

Bihar goizeko 8:15 etan eskola orduak normaltasunez hasiko ditura.

Ongi hasi ikasturtea!

El instituto Joxe Mari Iparragirre

J.M. Iparragirre Institutuan 40 urte baino gehiago daramagu eskualdeko Bigarren Hezkuntzako erreferente bezala.

Gure helburuak Hezkuntza Proiektuko hiru lerro nagusietan jasotzen ditugu:

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA:
Hezkuntza gaitasun eta gaitasun profesionalak landu gure ikasleekin. Teknologia berriak geletan. Ikastetxeak 2009.ean IKTko heldutasun 2. maila lortu zuen. Zientzia hezkuntza proiektua esperimentazioa da helburu. Ingelesez ahozko erabilera indartu: maila guztietan elkarrizketarako laguntzailearekin eta DBHko 4. mailako ikasleei uztailean ikastaroak eskainiz.

GIZA BALIOEN HEZKUNTZA:
Giza balioak landu, aniztasunean hezi, bizikidetza errespetatu Jokabide demokratikoak bultzatu. Bizikidetzarako plana. Ingurumenari zor diogun begirunea sustatu. A21eko plana.

EUSKAL GIZARTEAK HEZKUNTZAREN GORDAILU GISA DITUEN IDEIEN ETA ITXAROPENEN ADIERAZPENA:
Hizkuntza eta kultura aniztasunean hezi. Euskal kulturaren sustapen eta normalkuntzarekin konpromezuak bete. Normalkuntzarako plana.

Badakizue non gauden: leku lasai eta atseginean; herritik gertu eta errealitateari erreparatuz beti hobetzeko asmoz.
Laster arte.

Institutuko klaustroa, ikasleak, gurasoak eta beste langileak.

2017/10/20
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/10/20 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Bidegurutze